אימפקטור בע"מ

ציוד ומכשור לתחום הגזים, הבטיחות ואיכות הסביבה

אנו גאים בגלאי החדש שלנו לגז SF6 אשר עובד בטכנולוגיית גילוי IR אינפרא אדום. 

מהו גז SF6?

זהו גז בלתי נראה וללא ריח אשר כבד מהאוויר והוא בעל תכונות רעילות . לפי התקנים של ארגון בריאות העולמי חשיפת העובד במשך 8 שעות TWA לריכוזים של 1,000ppm חלקיקים למיליון ולריכוז של 1,250ppm למשך 15 דקות ערך STEL.  הגז פי 24,000 פעמים יותר גורם להתחממות גלובלית מאשר לחמן דו חמצני CO2.לפיכך הגז נפוץ וחשוב מאוד למדידה בחממות ובתים ירוקים. 

כתוצאה מהיותו של הגז רעיל ומשפיע על התחממות הגלובלית לסביבה פיתחנו את הגלאי שלנו ל SF6  בטכנולוגיית IR אינפרא-אדום לצורך זיהוי דליפות נמוכות של ppm חלקיקים למיליון בודדים.

היכן קיים וניתן למצוא את הגז SF6 ?

  • הגז יכול להיות שימוש כמבודד במערכות מכניות וחשמליות בציוד מתח גבוהה
  • כגז "מוביל" לבדיקות שלמות של מכונות כחלק סופי בבדיקות בהן מוזרק הגז כדי להבטיח מגוון רחב של בדיקות
  • .תעשיית המוליכים למחצה : בחדרים נקיים וב FAB אשר משמש הגז כפלאזמה אשר מהווה כרכיב חשוב מאוד בתהליך הייצור etching process.  

סוגי גלאי גז דגם TOC-750-SF6

הגלאי החדש שלנו לגז SF6 בטכנולוגיית גילוי IR מספק פתרון ייחודי של מדידה רציפה של הגז . החיישן מסוג NDIR מתקשר בתקשורת המהפכנית שלנו של 2 גידים (2WIRE) אשר חוסכת ב 70% בעלויות התקנה וגם כוללת מגוון רחב של תכונות למשתמש. ייחודיותו של הגלאי הוא ביציבות המדידה גם בטווחי מדידה נמוכים של 0-1,000ppm .

 

גלאי גז SF6
גלאי גז SF6
גלאי נייטרוס אוקסיד דגם TOC-750
גלאי גז SF6 אקטיבי הכולל משאבה

באפליקציות ומקרים מיוחדים בהם לא ניתן להתקין את הגלאי בחדר -לדוגמא בחדרים נקיים – או שאין גישה למקום בו מעוניינים למדוד את הגז: לנו יש את הפתרון המתאים ! אנו מציעים את הדוגם שלנו דגם 750 אשר מאפשר שאיבת הגז ממרחק של 20 מטר באמצעות טכנולוגיית שאיבה ללא חלקים "נעים". 

לסיכום: לא חשוב מהו המקרה או מהי האפליקציה למדידה של SF6 - לנו יש את הפתרון. תפנו אלינו- נשמח לעזור.

WhatsApp chat