אימפקטור בע"מ

ציוד ומכשור לתחום הגזים, הבטיחות ואיכות הסביבה

מחפש גלאי גז,גלאי גזים במחיר הטוב והזול ביותר?

לא תמיד המחיר הוא הקובע!

גלאי גז או גלאי גזים נבדלים ביניהם וחשוב מאוד לדעת להתאים את הגלאי לצורך שלך

לכן אנו כאן בשבילך! אנו מומחים בהתאמה של הגלאי גז בדיוק לפי הצורך שלך.

גלאי גז מחולקים לפי קבוצות ונקראים לפי סוג הגז אותו הם מגלים. 

קיימים מספר סוגים שונים של גלאי גזים:

  • גלאי גז גפ"מ– גלאי זה מיועד בדרך כלל להתראה של דליפת גז בישול במטבח אשר נקרא בשפה המקצועית גלאי גז גפ"מ ( גז פחממני מעובה) . גלאי זה מותקן באופן קבוע במטבח ומיד ברגע זיהוי דליפה הוא יצפצף וגם יהבהב ובמידה והוא מחובר לחייגן ,תישלח הודעת התראה לטלפון נייד.

 

  • גלאי גז פריאון – זהו גלאי אשר מבצע גילוי של גז פריאון הקיים ברוב המזגנים. גלאי גז פריאון מותקן באופן קבוע סמוך לפתח יציאת האוויר של המזגן וברגע שיש דליפה של גז מיד תשמע אזעקה 

 

  • גלאי גז תעשייתי –  זהו גלאי המיועד לתעשייה למפעלים בהם קיים חשש לדליפה של גזים מסוכנים אשר יכולים לגרום לפיצוץ . בדרך כלל גלאים לגזים נפיצים הם הכי פופולריים בתעשייה. תפקידם להתריע לעובד לדליפה של גז אשר עלול לסכן את חייו . גלאי גז תעשייתי יכול להיות גם גלאי גז אשר מותקן באופן קבוע במתקן או בחדר או לחילופין, להיות מוצד אישית לכל עובד.

 

  •  גלאי גז טבעי – זהו גלאי אשר מבצע גילוי של גז טבעי מסוג מתאן הידוע בסימנו הכימי CH4. זהו גז נפיץ מאוד לכן חובה לכל עובד אשר נמצא באזור בו עלולה להתרחש דליפה להצמיד לבגד גלאי אישי למתאן או לכל גזים הנפיצים

 

  • גלאי גזים לחלל מוקףמהו אזור חלל מוקף? מקום מוקף זהו אזור סגור לחלוטין או סגור חלקית. מקום זה לא מיועד להימצאות של אדם, הגישה אליו מוגבלת ויכול לגרום לכל סוג של סיכון לבריאות ובטיחות האדם השוהה בו.
    גלאי גזים לחלל מוקף הינו גלאי 4 גזים דגם QGM אשר מבצע גילוי של כל סוגי הגזים הנפיצים , מודד רמת חמצן, רמת פחמן חד חמצני מימן גופרתי . זהו גלאי אישי המיועד לשמור על בטיחות העובד באזור בו חלל מוקף. דוגמאות לאזורים מוקפים: אנו נזדקק לגלאי חלל מוקף למקומות הבאים: תעלות ביוב, בורות,בארות,מנהרות,מרתפים, הטענת ספינות,מקררים,סילואים,מיכלים,תעלות פתוחות,כספות ועוד.

 

  • גלאי גזים רעיליםמבצע גילוי של גזים לדוגמא : כלור, אמוניה, ארסן, פוסגן ועוד.
    הסיכון: במינון קטן יחסית עלול לגרום לפגיעה אקוטית (חריפה), עד כדי מוות או התפתחות מחלה תעסוקתית במקרה של חשיפה כרונית

 

WhatsApp chat